Skip to content

Handelsbetingelser

Betaling:

Hos Spotter modtager vi betaling med MobilePay, Dankort, VISA, Apple Pay, MasterCard, Maestro og Google Pay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når ordren er afsendt. Alle beløb er i danske kroner og er inklusive moms.

 

Levering:

Ordrer bliver afsendt samme dag, såfremt den er placeret inden kl. 13:00 på en hverdag. Den leveres inden for 1-3 hverdage. Pakker i Danmark sendes med GLS.
Levering til pakkeshop er gratis ved ordrer på 499 DKK eller mere. Ved ordrer på 499 DKK eller mere kan hjemmelevering tilkøbes for 19 DKK. Køber du for mindre end 499 DKK, koster levering til pakkeshop 39 DKK, mens hjemmelevering koster 49 DKK.

 

Reklamationsret:

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos os, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, kan vi enten tilbyde en ny vare eller et nedslag i prisen. Såfremt du modtager et defekt produkt, skal du give os besked om dette hurtigst muligt. Er reklamationen berettiget, vil vi sørge for alle fragtomkostningerne, som der måtte være.
Hvis du ønsker at foretage en reklamation, bedes du kontakte vores kundeservice på hello@spottercph.dk og fremsende billeder, som tydeligt viser fejlen.
Hvis reklamationen er berettiget, vil du i korrespondancen med kundeservice blive informeret om det videre forløb.

 

Returnering:

Det er nemt og hurtigt at returnere varer. Benyt blot vores returportal/returseddel vælg hvilke produkter der skal returneres, vælg en returårsag, og du vil herefter modtage en QR-kode, som du kan bruge til at få printet dit returlabel i en GLS-pakkeshop. For returforsendelsen beholder vi 25 kr. pr. returneret ordre – ikke pr. returneret produkt, men pr. returneret ordre.
Du har ansvaret for, at din returpakke pakkes forsvarligt, samt at den indleveres korrekt i en pakkeshop, og at du efterfølgende kan fremvise dokumentation for indlevering i form af kvittering og trackingnummer. Sender du retur uden brug af vores returlabel, er du selv ansvarlig for, at varen kommer frem til os, og for at have bevis herpå i form af et trackingnummer.

 

Ombytning af en vare:

Vi tilbyder desværre ikke direkte ombytning. For at bytte til dine ønskede varer, bedes du derfor returnere den gamle ordre og placere en ny ordre på vores hjemmeside.

 

Fortrydelsesret:

Du har 31 dage til at ændre mening og returnere ubrugte varer købt på vores hjemmeside. Er varen brugt eller på anden måde har fået mindsket sin handelsmæssige salgsværdi kan varen ikke returneres. Du kan bruge vores returportal til at sende varer tilbage, men husk, du skal gøre det inden for 31 dage efter, du har modtaget dem. Efter de 31 dage kan du ikke længere bruge returportalen til at returnere din vare. Hvis du har overskredet de 31 dage, men stadig gerne vil returnere varen, kan du kontakte vores kundeservice, så vi sammen kan finde en løsning.

 

Fortrydelse af en del af købet:

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. Dette gælder kun ved ordrer uden gratis levering.
Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (såfremt at du returnerer hele ordren), minus returfragt på 25 DKK, senest 7 dage fra den dag, vi modtager din returnering. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.
Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for, at returneringen er ankommet til os. Du kan også fortryde købet ved at give os besked og returnere den i vores fysiske butik.

 

Klagemuligheder:

Har du en klage over et produkt, købt på vores hjemmeside, kan der sendes en klage til: hello@spottercph.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus på https://kpo.naevneneshus.dk/.